Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

1987-10-14 Καλαμά

Επαναστατική Οργάνωση 17 ΝΟΕΜΒΡΗ
Αθήνα 14-10-87
Μετά τη δημοσίευση της ανακοίνωσης μας, η Ασφάλεια βλέποντας να πλανάται απειλητικά ο κίνδυνος να καταρρεύσει η νέα της σκευωρία σε σχέση με τη 17Ν, πριν καν την ξεκινήσει, αισθάνθηκε την πιεστική ανάγκη να βγει να τη στηρίξει με τα ετοιμόρροπα δεκανίκια του Δροσογιάννη, τις νέες ψευδολογίες του. Σε σχέση με τα «νέα» του στοιχεία πούναι και μια έμμεση ομολογία της ανυπαρξίας των πρώτων στοιχείων, έχουμε να πούμε τα εξής;
—Σίμκα του Ουέλς. Ο Δροσογιάννης παρουσίασε την κατάθεση του ιδιοκτήτη που λέει ότι δεν είχε ίχνη παραβίασης και πρόσθεσε: «Τι τριγωνάκια και αηδίες λένε ότι έσπασαν. Αφού το αυτοκίνητο του ανθρώπου ήταν εντάξει όταν το παράτησαν». Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης όχι μόνο ψεύδεται αλλά είναι και τελείως άσχετος με τη δουλειά που κάνει. Εμείς ποτέ δεν είπαμε ότι σπάσαμε το τριγωνάκι. Είπαμε ότι το παραβιάσαμε. Αφού δεν καταλαβαίνει, θα του το εξηγήσουμε. Περνώντας κάτω πλάγια απ' το τριγωνάκι ένα οποιοδήποτε λεπτό κατσαβίδι ανασηκώνεις το μηχανισμό που το ασφαλίζει, το σπρώχνεις και το παραθυράκι ανοίγει χωρίς να σπάσει τίποτε. Αυτό το ξέρουν οι πάντες και μόνο ο στρατηγός μας και η Ασφάλεια το αγνοούν. Στη συνέχεια περνάς το χέρι μέσα και ανοίγεις την πόρτα. Και δεν υπάρχει κανένα ίχνος παραβίασης.
Για τα καλώδια τώρα. Λέει ο Δροσογιάννης: «Δεν είχαν κοπεί». Πάλι άσχετος είναι. Δεν χρειάζεται να κοπεί τίποτε. Τα τρία καλώδια καταλήγουν σε τρία φις που μπαίνουν σε τρεις υποδοχές της κλειδαριάς. Τα τραβάς απ' τις υποδοχές, σα να τραβάς πρίζα και ενώνεις τα φις. Βέβαια πώς γίνεται να τα ενώσεις απλά χωρίς να αφήσεις ίχνη και να μπορείς να τα ξαναβάλεις, αυτό είναι πολύ απλό, αλλά ας βρει και κάτι μόνος του ο στρατηγός.
Το Σίμκα της ενέργειας ενάντια στον Ουέλς το πήραμε έτσι με τα καλώδια. Το τιμόνι του δεν μπλόκαρε και αυτά που λένε ο Δροσογιάννης αλλά και ο ιδιοκτήτης —αγνοούμε γιατί— είναι ψέματα αφού εμείς το οδηγήσαμε έτσι. Αν μπλόκαρε το τιμόνι ή θάμασταν θύματα ατυχήματος ή θα μας πιάνανε στην ενέργεια. Εμείς πιστεύουμε ότι και σήμερα ακόμη — αν δεν έχει γίνει παρέμβαση που νάχει αλλάξει το σύστημα της κλειδαριάς — αν βγουν τα καλώδια και ενωθούν, το αμάξι θα λειτουργήσει κανονικά χωρίς να μπλοκάρει το τιμόνι. Το γεγονός πάντως ότι ο ίδιος μιλάει με κατηγορηματικότητα για πράγματα που αγνοεί (π .χ. τρίγωνα, καλώδια) είναι πολύ περίεργο.
Εμείς βέβαια δεν ισχυριστήκαμε —όπως γράφτηκε— ότι ποτέ δεν χρησιμοποιήσαμε κλειδιά. Στην πρώτη όμως φάση της δραστηριότητας μας, στις τρεις πρώτες ενέργειες (Ουέλς, Μάλλιος, Πέτρου), η μονή μέθοδος που χρησιμοποιήσαμε ήταν τα καλώδια και όχι τα κλειδιά. Σήμερα δεν μας κοστίζει τίποτε να το αποκαλύψουμε, αφού η Ασφάλεια το ξέρει απ' τον Πέτρου —βρήκε καλώδια, συνδετήρες — αλλά και απ' την ενέργεια ενάντια στα ΜΑΤ στην Καισαριανή (βρήκε τα καλώδια του Σίμκα βγαλμένα).
Τότε όμως αυτή ήταν η μόνη μας μέθοδος —ιδίως στις δύο πρώτες— και έπρεπε να την προφυλάξουμε. Γι' αυτό όταν εγκαταλείπαμε τα αυτοκίνητα δεν ήταν άμεσα κατανοητό με ποιο τρόπο τα είχαμε πάρει. Σήμερα βέβαια η Ασφάλεια τραβάει τα μαλλιά της, βλέποντας εκνευρισμένη την πλήρη ανικανότητα της ν' ανακαλύψει πώς παίρναμε τα αυτοκίνητα και έχοντας μπλέξει άγρια μ' αυτήν τη σκευωρία του κλειδιού του Σίμκα.
-FIAT 125. Ανάμεσα στο Σίμκα και το FIAT υπήρχε μια διαφορά. Τα καλώδια δεν κατέληγαν σε φις, ήταν περισσότερα και ήταν σε σημείο που δύσκολα μπορούσες να τα ξαναβάλεις. Ετσι απ τη μια χρησιμοποιήσαμε συνδετήρες κι απ την άλλη τους αφήσαμε πάνω, αδιαφορώντας για το αν πια θα μάθαιναν τη μέθοδο. Πιστεύουμε λοιπόν ότι και οι μπάτσοι όταν το επέστρεψαν στον ιδιοκτήτη του, δεν τάχαν βάλει μέσα στις υποδοχές. Ας πάνε λοιπόν οι δημοσιογράφοι να τον ρωτήσουν. Λέγεται Λένιν Κουτσουφλάκης και έμενε στην Ευφρονίου στο Παγκράτι.
-Σίμκα στα ΜΑΤ στην Καισαριανή. Εδώ πια αφήσαμε τα καλώδια με τα φις έξω απ' τις υποδοχές τους. Ακόμη το τριγωνάκι, τυχαία, τη στιγμή της παραβίασης έφυγε απ' τη θέση του, και τόχαμε στηρίξει κάπως πρόχειρα. Αυτό το Σίμκα τόχαμε πάρει απ' την Καλλιθέα και είχε συναγερμό. Γιατί λοιπόν ο Δροσογιάννης δεν μας διαψεύδει σ' αυτά; Γιατί κάνει το κορόιδο και δε λέει τίποτε; Γιατί τέλος δεν μας παρουσίασε όπως τον προκαλέσαμε ανοιχτά, πότε πήραμε το ίδιο βράδυ περισσότερα από ένα ζευγάρι πινακίδες;
- Πινακίδες. Σ' αυτήν τη σκευωρία έχουμε και νέες ψευδολογίες του Δροσογιάννη. Μαθαίνουμε σήμερα απ' το στρατηγό ότι χρησιμοποιήσαμε κάποιο αυτοκίνητο που είχε κλαπεί (;), TOYOTA, σα δεύτερο στην ενέργεια ενάντια στον Πέτρου. Κι ότι ο Τσουτσου-βής, που κατά την Ασφάλεια έχει κάποια σχέση μ' αυτό, ήταν στη 17Ν από το 75 μέχρι το 80 και άρα γι' αυτό το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε στον Πέτρου. Ο άνθρωπος συνειδητοποιεί τώρα ότι οι φίλοι του, οι αμερικάνοι, πιέζοντας τον να ξεκινήσει αυτήν τη σκευωρία, τον έμπλεξαν άσχημα με αποτέλεσμα νάχει ζαλιστεί και ν' αραδιάζει ό,τι του κατέβει για να ξεμπλέξει. Έχει στην κύριολεξία χάσει τ' αυγά και τα πασχαλιά. Τον παραπέμπουμε στο δημοσιογράφο Μαύρο που κατακρεούργησε αυτήν τη θεωρία του σε άρθρο την Κυριακή 11 Οκτώβρη στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.
Όσον αφορά τέλος τους γρυλισμούς του ενάντια στη 17Ν. Ένα πράγμα θα του πούμε. Ο λαός μας λέει: σκύλος που γαυγίζει δε δαγκώνει. Αν ο Δροσογιάννης και η Ασφάλεια ξέρανε τί κάνανε, αν είχανε πράγματι στοιχεία, δε θα λέγανε τίποτε, θα σιωπούσαν προσπαθώντας να μας αποκοιμίσουν και θα περνούσαν στη δράση, δηλαδή σε συλλήψεις. Αυτή είναι η αλφαβήτα κάθε τακτικής την οποία όμως στη χώρα μας οι στρατηγοί οφείλουν να διδαχθούν απ' τους προσκόπους. Τ' άλλα είναι φτηνή φιλολογία, που δείχνουν ότι είναι γυμνοί και σκευωρούν.
Αθήνα 14-10-87 Επαναστατική Οργάνωση 17 ΝΟΕΜΒΡΗ