Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2013

Τιμή η ένταξη μου στον κατάλογο των αμετανόητων αντιπάλων της εξουσίας

Δήλωση του Δ. Κουφοντίνα
Δήλωση από την φυλακές του Κορυδαλλού έστειλε ο Δημήτρης Κουφοντίνας σχετικά με την απόφαση της "Β` Μονάδας οικονομικών κυρώσεων κατά υπόπτων τρομοκρατίας" της «Αρχής για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας»  να καταχωρήσει στον κατάλογο των σχετιζόμενων με την τρομοκρατία προσώπων  τους καταδικασθέντες για την υπόθεση της 17Ν.
Όπως ο ίδιος αναφέρει η απόφαση αυτή ομοιάζει με την παμπάλαια τακτική της εξουσίας στην αρχαία Ρώμη να συντάσσει τέτοιους καταλόγους με τη δωδεκάδελτο θεσπίζοντας κατάλογο με τα ονόματα όσων διέπρατταν τα υπέρτατο έγκλημα καθοσιώσεως  να τα βάλουν με την κρατική εξουσία. Ο ίδιος ακόμη δηλώνει ότι αποτελεί τιμή για τον ίδιο η ένταξη σε ένα κατάλογο αμετανόητων αντιπάλων της εξουσίας,  και ότι «όπως είναι αυτονόητο ότι ο ελληνικός λαός έχει συντάξει ήδη τον δικό του κατάλογο όσων  ευθύνονται για την εθνική και κοινωνική καταστροφή, όσων παρέδωσαν άνευ όρων τους αδύναμους ως λεία στους ισχυρούς.»
Ολόκληρη η δήλωση
Τον Μάρτιο του ‘11 η Βουλή του Μνημονίου ανέθεσε στην «Β΄ Μονάδα της Αρχής για την επιβολή κυρώσεων κατά υπόπτων τρομοκρατίας» την αρμοδιότητα να συντάσσει και να τηρεί κατάλογο που περιλαμβάνει τα ονόματα των «σχετιζομένων με την τρομοκρατία φυσικών και νομικών προσώπων ή οντοτήτων».
Την παμπάλαια τακτική της εξουσίας να συντάσσει τέτοιους καταλόγους  κωδικοποίησε πρώτη η αρχαία Ρώμη, με τη δωδεκάδελτο,  από τον 5ο π.Χ. αιώνα, θεσπίζοντας κατάλογο με τα ονόματα όσων διέπρατταν τα υπέρτατο έγκλημα καθοσιώσεως  να τα βάλουν με την κρατική εξουσία. Η απλή αναφορά από τους υπηκόους των ονομάτων αυτού του καταλόγου επέσυρε βαρύτατες ποινές και όσοι περιλαμβάνονταν εκεί έμεναν άταφοι, ενώ τα υπάρχοντα τους δημεύονταν από το κράτος.
Σήμερα τα ανδρείκελα της τρόικας  συνεχίζουν επάξια αυτήν την παράδοση και αναθέτουν στην δικαιοσύνη, την ίδια δικαιοσύνη  που αφήνει ανενόχλητους τους λυμεώνες του δημόσιου  πλούτου,  να συντάξει κατάλογο με τους σύγχρονους αντιπάλους  της κρατικής εξουσίας  τους οποίους αποκαλεί  συκοφαντικά τρομοκράτες . Μάλιστα αυτή η έκτακτη νομοθεσία έφερε τους πρώτους  καρπούς και ήδη 175 ευρώ από μια αγροτική σύνταξη  και ένα επίδομα ανεργίας οδεύουν στη μαύρη τρύπα της εξυπηρέτησης του δημόσιου χρέους.
Είναι αυτονόητο ότι αποτελεί τιμή για μένα η ένταξη σε ένα κατάλογο αμετανόητων αντιπάλων της εξουσίας,  όπως είναι αυτονόητο ότι ο ελληνικός λαός έχει συντάξει ήδη τον δικό του κατάλογο όσων  ευθύνονται για την εθνική και κοινωνική καταστροφή, όσων παρέδωσαν άνευ όρων τους αδύναμους ως λεία στους ισχυρούς.
Και η ιστορία διδάσκει ότι αργά ή γρήγορα θα έχουν την τύχη που τους αρμόζει.
5-10-2011 Δημήτρης Κουφοντίνας, Φυλακές Κορυδαλλού
Συνήγοροι: Ο δρακόντειος νόμος 3691/2008 δημιουργεί έναν διωκτικό μηχανισμό τέρας με αρμοδιότητες ισχυρότερες και από αυτές των δικαστικών αρχών
Οι συνήγοροι από την πλευρά τους τονίζουν ότι «με επίκληση των διατάξεων του νόμου 3691/08 για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης μαύρου χρήματος και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας , όπως  τον Μάρτιο του 2011 τροποποιήθηκε επί τα χείρω,  η Αρχή  που συστάθηκε με αυτόν καταχώρησε  στον «κατάλογο των προσώπων που σχετίζονται με την τρομοκρατία», όλους τους κατηγορουμένους  της υπόθεσης 17 Νοέμβρη, ακόμη και αυτούς που έχουν από καιρό αποφυλακιστεί!
Και επιφέροντας αποφασιστικό πλήγμα στην χρηματοδότηση των τρομοκρατών στην άμεση   και αποτελεσματική δέσμευση των καταθέσεων που εντόπισε στους λογαριασμούς τους , και συγκεκριμένα   ποσού 300 ευρώ που αντιστοιχούσε στο επίδομα ανεργίας   ενός  εκ των αποφυλακισμένων  και 300 ευρώ  από τον λογαριασμό ενός άλλου που προερχόταν από έμβασμα του πατέρα του.!!
Οι συνήγοροι αναφέρουν ακόμη ότι αποφάσεις προϊόν άγνωστο ποιας διαδικασίας πάρθηκαν χωρία κανένα προηγούμενο δικαστικό έλεγχο και ότι ανατρέπου το δικαστικό μέρος της υπόθεσης αφού επικαλούμενες αποκλειστικά και μόνον την την  καταδικαστική  απόφαση  του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου το 2005,
- χαρακτηρίζουν  σήμερα «τρομοκρατία», αυτό που  όλα τα δικαστήρια - και ο Άρειος Πάγος -  επέμεναν   τότε   να χαρακτηρίζουν «κοινό ποινικό έγκλημα», απορρίπτοντας με επιμονή  τις ενστάσεις  περί πολιτικού εγκλήματος που υποβλήθηκαν σε όλους τους βαθμούς,
- χαρακτηρίζουν σήμερα επικίνδυνους τρομοκράτες αυτούς που  αποφυλακίστηκαν προ 2, 3 και 4 ετών  με δικαστικά βουλεύματα, τα οποία έκριναν ακριβώς το αντίθετο για να προχωρήσουν στην  υφ’ όρον απόλυση,
- επιβάλουν κυρώσεις για αδικήματα που τελέστηκαν  την δεκαετία του ’90 και πάντως πριν την έκδοση καν του νόμου που εισήγαγε στην νομοθεσία τον όρο «χρηματοδότηση της τρομοκρατίας»,  προτού δηλαδή  τυποποιηθεί  το σχετικό έγκλημα, κατά παράβαση  της αρχής της μη αναδρομικότητας και των βασικών αρχών  του δικαίου,
- επιβάλουν κυρώσεις χωρίς ακρόαση, χωρίς δίκη, χωρίς ενημέρωση , χωρίς δικαίωμα προσφυγής  και χωρίς καμία εγγύηση  για τον πληττόμενο από αυτές,
- εκθέτουν τους πληττόμενους  ως  «τρομοκράτες» , υπονομεύοντας τη ζωή τους και  στραγγαλίζοντας κάθε δυνατότητα εργασιακής και οικονομικής δραστηριότητας .
Επίσης στην ανακοίωσή τους δηλώνουν ότι "Ο δρακόντειος νόμος 3691/2008, με τις  πρόσφατες τροποποιήσεις του που  επιβάρυναν τις ρυθμίσεις του, δημιουργεί ένα διωκτικό μηχανισμό – τέρας με αρμοδιότητες και προνόμια, ισχυρότερα και αυτών των εισαγγελικών και δικαστικών αρχών, χωρίς να υπάρχουν αντίστοιχα καμιά από τις εγγυήσεις  που ο νόμος, το σύνταγμα και  το διεθνές νομικό κεκτημένο προβλέπουν για τον κατηγορούμενο." Έτσι η  αρχή με αυτόν τον τροπο έχει δικαίωμα
- να προβαίνει αυθαίρετα στον χαρακτηρισμό προσώπων και οντοτήτων ως «τρομοκρατών» ,   χωρίς  προηγούμενη ενημέρωση, πρόσκληση, δικαίωμα πρόσβασης στον φάκελο , άσκησης του δικαιώματος  στην ακρόαση ούτε αυτού της προσφυγής, χωρίς δυνατότητα επομένως αποτελεσματικής αντίκρουσης των  στοιχείων που έχουν σαν συνέπεια τον χαρακτηρισμό του κρινόμενου ως  «τρομοκράτη»,
- να ελέγχει κάθε οικονομική του σχέση και δραστηριότητα και κάθε συναλλαγή, οποιουδήποτε  ποσού, έχοντας ελεύθερη πρόσβαση σε κάθε είδους αρχείο,  ενώ έναντι αυτής δεν ισχύει κανένα  απόρρητο, ούτε το επαγγελματικό,
- να ενημερώνει σχετικά αλλοδαπές αρχές,
- να δεσμεύει την περιουσία του χαρακτηριζόμενου με τον παραπάνω τρόπο καθώς και κάθε οικονομική του συναλλαγή(!!)
-  να επιβάλει οικονομικές κυρώσεις, και    όλα αυτά  (και άλλα πολλά) ,   όπως προκύπτει από την  εφαρμογή  στην  περίπτωση των κατηγορουμένων για την υπόθεση 17Ν,  ακόμη κι όταν δεν υπάρχει διαδικασία δίωξης για το «βασικό έγκλημα» , (εδώ η «τρομοκρατία» και η χρηματοδότησή της ),  είτε  και μετά την  περαίωση της δικαστικής διαδικασίας και ανεξάρτητα από αυτήν και χωρίς  χρονικό όριο  και περιορισμό.
Οι συνήγοροι επισημαίνουν τέλος ότι "τα μέλη της Αρχής και το προσωπικό της που είναι  αποσπασμένοι από διαφόρους φορείς, έχουν σύμφωνα με ρητή διαταξη του νόμου διπλή μισθοδοσία,  αφού  λαμβάνουν τόσο την αποζημίωση τους , μαζί με τις πρόσθετες αμοιβές , υπερωρίες κλπ   από την Αρχή, όσο και  «το σύνολο των αποδοχών, αποζημιώσεων, επιδομάτων και λοιπών αμοιβών» από την υπηρεσία από την οποία έχουν αποσπασθει."